kızımız yıllar sonra evine geri dönüyor. çocuk da zamnında oraların kötü tiplerinden birisi. aralarında yüksek çekimle başlangıç yapıyorlar. olaylar devamediyor. Konu güzel ve çok akıcı ama yazım şekli çok basit ve sıradan. yine de her iki karakter ve etkileşimleri çok tatlı. finalde ne olacağını bilseniz de çerezlik okuyup bitiriyorsunuz. seriye devam edeceğim. diğerlerini de merak ettim.