·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ocak 2019 23:03 Kitap güzeldi. Konusu değişik akıcı anlatımı var. Sonunda çok ağladım.
Furkan annesinin mezarında ağlayan bir kız görünce O kızı merak eder ve tam 3 yıl kızı takip eder ve Haziran'a aşık olur. Sonra mesajlaşmalar derken karşılaşırlar ve sevgili olurlar.