Ben bu kitabı 7yıl önce okumuştum, şimdi belgeselini izledim ve farkına vardığım daha önce Osho'nun söylediği içe dönük enerji, Metin Hara'nın söylediği enerji ve The secret söylediği çekim yasasının aynı olduğu.
Benim tavsiyem kitaplar arasında bağlantı kurulması ve hepsinin bir anlamı ve gösterdiği tek bir yer olduğunun analizinin yapılması.