10 öyküden oluşan kitap Kesmez'in ikinci kitabı. Öyküler genel olarak benim hayatımda kalıcı olmuyor, pek dokunmuyor. Kitabın ilk yarısı da bu düşüncelerimi destekler nitelikte ilerlerken ikinci yarısı beni çok etkilemeyi başardı. Beyaz kelebekler sanki benim içimde uçuştu. Çürümenin bahçesi boğazımda düğüm oldu. Bir bahçeyi sanki en yakın dostumla ben bekledim. Son öykü olan ve beni en çok etkileyen yılbaşı ağacı sanki gelip bizim salonumuza yerleştirildi. Kitapta vapurlardan, anne - kızlardan, baba-kızlardan, yarım kalmışlıklardan bahsetmiş bize yazar. Dil olarak edebi olarak pek yetkin bir dil olmasa da içinizi ısıtacak tasvirler bulunmuyor değil. Benim için buruk bir gülümseme oldu bu kitap,yakın zaman yaşanmışlıklarını, yaşanmamışlıklarını anımsattı. Belki size farklı yerlerinizden dokunur.