·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ocak 2019 23:03 Ulu Önder’imizin bize bıraktığı belkide en güzel miraslardan biri olan bu söylevi, ince ince idrak ederek ve içimdeki yogun vatan sevgisiyle harmanlayarak okudum. Dilimizi böylesine güzel kullanan başka kim vardır? O dönemin şartlarını birincil kaynaktan öğrenmemizi sağlayan bu eser bizlere Atamızdan yadigar.Her Türk gencinin kesinlikle ve kesinlikle okuması gereken bu kitap tarihimizi, yaşanan olayları tüm gerçekliğiyle yansıtmakta.Bize düşen, bu görevi layığıyla yerine getirmekk!
Dipnot: 2 ciltlik olanı yani TDK yayınlarından olan Nutuğu okumanızı tavsiye ederim..