Kitabın ana fikri : Bir şey olmayınca hemen üzülmemeliyiz. Çocuğun yerinde olsaydım çiçeğim söz verdi ama açmadı diye üzülürdüm ama öfkelenmezdim. Çiçek çıktıktan sonra da mutlu olurdum.
Bu kitap çok güzeldi. Anlaması biraz kolay olduğu için bir günde bitirdim. Tavsiye ederim.