7/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2019 4. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 11 Ocak 2019 18:27
Ah #sebastianfitzek ah Beklentimi yüksek tuttuğumdan sanırım kitabı çok beğendiğimi söyleyemem. Tamam güzel bir kitap, Nasıl yani dediğim yerler evet vardı, her zamanki gibi şaşırtmacası , kafa karıştırması da vardı. Ama bir #uyurgezer olamadı bence. Bu sefer olmadı sanırım .
PaketSebastian Fitzek · Pegasus Yayınları · 20191,835 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.