·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2014 21:17 bir solukta okuduğum nadir kitaplardan birisi....hocamın tavsiyesi ile okumuştum.en begendiğim kitaplardan birisi oldu diyebilirim yalnız 1. kitabını bir gecede okurken 2. kitabını baya bir zorlanarak okudum ilk yazdığı dil kadar heyecan vermedi Münib Engin NOYANın kalemine sağlık...