3/10
·224 syf.··
2019 2. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 20 Ocak 2019 21:26
Kitabi henüz bitiremedim 119. Sayfasindayim. Bitirdiğimde incelememi de düzenleyeceğim. Bir terapist ve danışan kitabı fakat gerçekten hayretler içersindeyim . Başlangıçta kitabi sevdim güzel gidiyordu fakat terapistin sürekli haddini aşan yorumlar yapmasi üzgün bir danışaninin başını okşaması ve danışanın annesinin doğum günü partisine katılması ne oluyor dedirtti. Ben psikoloji eğitimi almadım fakat hiçbir ekolün bunu onaylayacağını sanmiyorum. Aldığıma pişmanım , gerçekten şaşırtıcı ... Düzenleme: aldığıma pişmanım demek abartı olmuş sanırım. Kitap insana hiçbirşey katmıyor değil ama terapistin davranışlarının terapi olgusuna aykırı olduğunu düşünüyorum.
Bir Psikanalistin NotlarıGabriel Rolon · Diyojen Yayıncılık · 2018817 okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.