Agatha’nın ilk defa cinayetten farklı bir kitabını okumuş oldum ve bu yazmış olduğu kitabı da çok sevdim konusu insanı düşündüren gerçek sevginin nefrete dönüşmesi ve sonunda yine sevgiye dönmesini çok güzel bir şekilde ele almış açıkçası dedektif konulu kitapları çok sürükleyici olduğu için bu kitabının pek fazla beklentimi karşılamayacağını düşünmüştüm ama yanılmışım gerçekten okunmaya değer..