·624 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ocak 2019 09:45 Çok Güzel bir Kitapdı. Yazarın Ellerine Sağlık. Kasvetli töre kitaplarından bunalmışdım artık. Çok güzel geldi. Egite Bayıldım Elifin Egite karşı davranışları sevgisi beni-benden aldı. Çok güzel bir aile oldular. Elif bazen çok zayıf bir karakter gibi görünsede gözüme, hepsinin aşkından olduğunu anladım. Kitapda o kadar güzel vurgular vardıki! Romantik komedi olmasına rağmen çok güzel yerlere sözler vurulmuşdu. En esası kumalığı Elifin kesinlikle redd etmesi ve adamın bizde kumalık olmaz demesi bunlar bile bu kitabı okumam için en güzel sebeplerdi! Son zamanlarda kürt erkeklerini kitaplarla yerden-yere vuruyorlar asılsız o kadar şeyler yazıyorlarki ve bunlari yazanlar çoğu kendide kürt ama bu kitap ilaç gibi geldi. Ne kadar sevdim anlatamam. Yazarın Ellerine Sağlık!