·290 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ocak 2019 11:20 Güzeldi ancak çok da vurucu değildi. Her şeye rağmen akıcı bir kitaptı. Özellikle tutucu nitelikte eserler okumak isteyenler için güzel bir eser olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Yeni başlayanlar için de akıcı dili kitabın sonunu getirebilmeleri açısından önemli. Benim açımdan on üzerinden yedilik bir eserdi.