Okuduğum en iğrenç kitapdı. Nasıl okudum nasıl midem kaldırdı anlamadım. Şiddet, tecavüz, taciz o kadar normalleşdirilmişki hele birde aşk süsü verilmiş bir ne diyeyim yaaa. ALLAH akıl fikir versin. Ezik kadınları yazan böyle iğrençlikleri şerefsiz adamları yazan yazarlara!