Puan vermedi·360 syf.·
Okuduğum en iğrenç kitapdı. Nasıl okudum nasıl midem kaldırdı anlamadım. Şiddet, tecavüz, taciz o kadar normalleşdirilmişki hele birde aşk süsü verilmiş bir ne diyeyim yaaa. ALLAH akıl fikir versin. Ezik kadınları yazan böyle iğrençlikleri şerefsiz adamları yazan yazarlara!
Bana AitsinSena Nur İymen · Epsilon Yayıncılık · 2015141 okunma
·
79 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.