8/10
·472 syf.··
Beğendi
·
2019 14. kitabı
Serinin son kitabı da bitti. Neden bu seriyi daha uzun yazmamış acaba Thomas amcam merak ettim. Dört kitap nedir yani bu kadar güzel bir konu için. Yine de sanki bir sonu yok gibi bitti, ya da benim beklediğim gibi bitmedi. Hepsi arasında en beğendiğim Kuzuların Sessizliği oldu ve sonraki bu kitaptı. Yazarla tanışmayanlara bu seri tavsiyemdir geç kalmayın. Akıcı ve ilgi çekici bir konu kesinlikle. Hannibal bir katil olsa da benim sempatimi kazandı, çünkü sebepleri var.
HannibalThomas Harris · Nemesis Kitap · 2014896 okunma
·
56 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.