Hamlet'i bir günde bitirdim elimden bırakamadım. Shakespeare'in adaleti her kitabı okunur kılıyor benim için. Ne kötüden nefret edebiliyorum büsbütün ne iyiyi göklere çıkarabiliyorum. Kitaplarındaki karakterler ve anlatımı hem çok şairane, olasılık dışı hemde çok gerçek! Bana yaşattığı bu ruh durumuna bayılıyorum!:)