1/10
·301 syf.··
2019 94. kitabı
Yıllar önce okuduğum kitaplardan biriydi. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine okumuştum. Hızlı okunabilir bir kitap ancak içi çok boş. Size bir kelime dahi kazandırmaz. Ayrıca satanizmle ilgili bilgi verdiği düşünülebilir ancak tamamen misyoner anlamlar yüklendiğini düşünüyorum. Hristiyanlıkla ilgili olumlu kavramlar ve alıntılar yer alıyor. Bu da aslında bu kitabın neden basıldığını daha açık anlatıyor. Kitabı okuyup da beğenen çok fazla kişi olmadığı görüşündeyim.
Bir Satanistin AnılarıErdem Katırcıoğlu · E Yayınları · 2000138 okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.