8/10
·432 syf.··
2015 53. kitabı
İyiydi güzeldi hoştu ama bir tık bir şey vardı... Hahhh işte budurrrrr şahane bu kitap bayıldımmm da diyemiyorum. Diyaloglar, sahneler vs cok zekice ve eglenceliydi ama nedense Chase'in daha ön planda olması ve her seye hükmedebilecek gibi olması beni biraz sıktı. Erkek egemenligini daha cok seviyorum historicallerde napabilirim yani
En Güzel RüyaSarah Maclean · Nemesis Kitap · 2015208 okunma
·
110 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.