Puan vermedi·114 syf.··
Beğendi
·
2019 4. kitabı
·
34 saatte okudu
·
Okunma: 11 Şubat 2019 02:17
ne tatlı kitaptı ama! :') karıncaların gözünden asr-ı saadeti okumak,her birinin Efendimizin doğumunu bekleyişine,şib-i ebu talib'e,hicrete,hidayete,şehadete son olarak da kerbelaya şahitliklerine hayran kaldım.hele bir de o kadar meraklılar ki tırmanıveriyorlar bir mübarekin tepesine anlatıyorlar da anlatıyorlar duyduklarını.her yaştan insanın okuyabileceği ve yoğun okumaların arasında kaçamak yapılabilecek pek güzel bir kitap idi. es selamu aleyküm ve rahmetullahi ve berakatuhu
Karınca Nefesiİlhan Kurt · Mgv Yayınları · 201765 okunma
·
63 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
bg
Gönderi Sahibi
elhamdulillah ki ilmin sonu yok🌿