Hikaye iyi başladı. Ortalara kadar eğlenerek okudum. Sonra kadın karakterimiz Evie sürekli yalanlar söyleyip, itici hali gelmeye başladı. Spencer harika bir erkek karakterdi. Haklı olmasına rağmen sonunda özür dileyen de o oldu. Yazarın tarzını da pek sevmedim. Özetle sevdiğim bir kitap olmadı.