S.A.
@Sebo7 · 7yıl
Takip Et
Gitmek sadece bir eylemdir, unutmak ise kocaman bir devrim...
14 beğeni
·
2 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Vurma be ne vuruyon
Bunu daha önce de söylemişti şair: Peki giden mi terk edilir? Yoksa kalan mı?
1
S.A.
Gönderi Sahibi
Kalan terkedilir.
2 yanıtı göster
Gizle