·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2019 03:41 Yazarın ilk olarak Roma Ben geldim adlı kitabını okumuştum. O da güzeldi.
Kitabın anlatım dili, konusunun akışı güzeldi. Kapak tasarımına bayıldım arkadaşlar.......
Kitabın konusuna gelince;
Annesinin her zaman ki gibi tanıdığı bir ailenin oğulları ile görüşme ayarlaması ve Günsel’in yine o görüşmeye istemeye istemeye gitmesi ile başlıyor. Tüm görüşme boyunca konuşmalara şahit olan ve Günsel ile dalga geçen Orhan ile tanışması ve daha sonra Orhan'ın tesadüf eseri evlerinin yanında ki evi satın alması ile işler karışıyor. Orhan ve Günsel kedi köpek gibiler maaşallah.... İlk başlarda tabiii.
Günsel tam bir romantik aslında sadece onun için sevmediği biri ile evlenmeyi asla düşünmüyor ve bir de Whatpadd de kitap yazıyor. Yalnız Günsel'in annesini bir kaşık suda boğabilirim arkadaşlar. Allah kimseye öyle anne vermesin. Okurken delirtti beni canım...
İyi okumalar...