5/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2019 4. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2019 00:55
Kitabın ilk başları gerçekten çok sıktı.Sonraları açılmaya başladı ama tam anlamıyla bir Sürükleyicilik,heyecan yoktu.Tek iyi tarafı yaşanmış bir hikaye olması onun dışında vasat.Okuyacak olanlar çok bir şey beklemesin fakat boş bir zaman da genede okunabilir
Yüzbaşının KızıAleksandr Puşkin · Martı Yayınları · 201436,9bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.