Puan vermedi·472 syf.··
2019 16. kitabı
Dün gündüz başlayıp gecesinde bitirdiğim bir kitap.Bitmesini istemedim.Kurgusu çok iyiydi.Gereksiz betimlemeri cok fazla olsa da kurgusu alıp götürüyor.Zaten fazlaca merak olustursun diye fazlaca betimleme yapılmış :) Yine de mükemmeldi.Ahmet Ümit kitapları her zaman bir tat veriyor.Tavsiye ederim
KuklaAhmet Ümit · Doğan Kitap · 20039,6bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.