Dün gündüz başlayıp gecesinde bitirdiğim bir kitap.Bitmesini istemedim.Kurgusu çok iyiydi.Gereksiz betimlemeri cok fazla olsa da kurgusu alıp götürüyor.Zaten fazlaca merak olustursun diye fazlaca betimleme yapılmış :) Yine de mükemmeldi.Ahmet Ümit kitapları her zaman bir tat veriyor.Tavsiye ederim