·304 syf.····Okunma: 11 Ocak 2019 00:00 #kitapyorumu
#AşkınBüyüsü
Yazarın daha öncesinde 2 kitabını beğeniyle okumuştum. Bu kitabında aynı beğeniyi hissedemedim. Kitapta kurgu ve olay geçişleri arasında sanki kocaman bir boşluk vardı.
Hani okursunuz okursunuz da sonrasında bu ne demek istedi şimdi dersiniz ya... İşte bende okurken hep kurgudaki eksikliğe takılı kaldım.
Olayları anlatışı ve duygu geçişleri benim için yeterli değildi. Aşk romanı olarak kaleme alınmış olmasına rağmen aşk hissiyatından çok nefretten bahsedilmesi çok tuhaf geldi.
Neyse öğrenmiş oldum dostlarım her Aşk romanının Aşk’ı hissettirmediğini.
Kitapla kalın.