·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2019 10:30 Kitap okuma alışkanlığı edinmek isteyen muhafazakar arkadaşlara tavsiye ederim. Romanda karakter sayısı az olduğu için akıcı bir hali var. Yazar da akıcı bir dile sahip. Sonuç olarak güzel bir kitap diyebilirim.