Yazarın kullanmış olduğu müthiş üslup ve seçtiği kelimeler ile insanın kitabın karşısında ceket ilikleyesi geliyor. O kadar naif ve hoş bir dil kullanılmış ki bugün konuşmak ve yazmak için seçtiğimiz kelimeleri düşününce dilimizde nasıl bu inceliği kaybettik üzülmemek elde değil. Allah rahmet etsin kendisine.