9/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2019 2. kitabı
Kitabı ilk okuduğunuz zaman kafanız karışabilir. Hikaye içinde hikaye size biraz ağır gelebilir fakat yavaş ve sakin kafayla okursanız daha iyi anlayabilirsiniz. Ben kitabı okuduğum zaman biraz kafam karıştı fakat hemen kitaba aşina olabildim. Kitabın içindeki öğütler anlamlıydı ve mükemmeldi. Bence bu öğütler, hayatınızın içinden kesitler gibiydi. Ben kitabı beğendim. Okumanızı tavsiye ederim.
Kelile ve DimneBeydeba · Kapı Yayınları · 20177,7bin okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.