·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2019 12:40 Selvi boylum al yazmalım. Çoğumuz belki de defalarca kez filmini izlemişsizdir. Okurken izlediğiniz sahneler gözlerinizin önünde canlanıyor.
Aytmatov sevginin değerini, kıymetini her satırına işlemeyi başarmış ve okurken keyif alabileceğiniz bir eser koymuş ortaya. Çok vakit kaybetmeden okumanızı tavsiye ederim.
"Sevgi neydi?"
"Sevgi emekti."