Kitaptan çıkaracağımız ders hayatımızı başkaları için değil kendimiz için yaşayalım.. işin şakası bir yana yaşlı adamın hali çok üzücü. Tüm ömrünü çalışarak geçiriyor ailesi mutlu olsun diye. Ama onlar onu hiç önemsemiyor ve nihayetinde de daha ölmeden adamın yüreği ölüyor.