Puan vermedi·88 syf.····Okunma: 26 Şubat 2019 13:59 İlk defa biten bir Dostoyevski eseri sonunda ne yazacağımı bilemeyecek durumdayım. Kısa romanlardan ya da uzun öykülerden hiç hoşlanmam. Ne zaman ince bir kitap okusam hep tatsız gelir ama yazar Dostoyevski olunca bu defa durum farklı oldu. Evet diğer eserleri gibi hayran olmadım ama betimlemeleri yine eşsiz tattaydı. Kendimi baş karakter Ordinov’un bizzat yanında hissettim. Gerçekle hayali ayırt ettirmeyen ilginç bir kurgu... Ordinov mu hayal görüyor, Katerina mı aklını kaçırmış yalanlar söylüyor, yoksa ortada büyük bir tuzak mı var çözemedim. Yine de okuduğum için mutluyum. Ne de olsa o bir Dostoyevski