·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2019 22:46 Birinci kitabı daha çok beğenmiştim. Bu çok fazla sarmıyor geçiştirilmiş sanki ama kafa dağıtmak için ideal. En sevdiğim özelliği çok sade bir dille yazılmış. Bu sayede akıcı bir şekilde okuyabiliyor insan. Okurken çok kahkahaya boğuldum. Eğlenceli bir kitaptı. Şimdi diğer kitabı bekliyorum. Umarım Barış gitmez.