Yine güzeldi, akıcıydı. Drowlar mithril'e saldırı düzenlediler. Büyük bir savaş yaşandı. Beklenmedik müttefikler ve düşmanlar vardı. Drizzt önceki kitaplara göre biraz geri plandaydı. Günlük sayfaları da çok azdı. Bu yüzden bu kitabı diğerlerine göre biraz daha az sevdiğimi söyleyebilirim. Yazar çok iyi bir kurgu oluşturuyor. Ama en azından benim için öykünün yanı sıra drizzt'i okumak başka bir keyif. O az olunca doğal olarak keyif de azalıyor.