9/10
·632 syf.··
Beğendi
·
2019 4. kitabı
Böylesine dolu dolu, güzel, heyecan verici kitaplar okuduğum zaman kitabın sonuna gelince bir hüzün, hayal kırıklığı yaşıyorum. Sonunun yüzeysel ve oldu bittiye geldiğini düşünüyorum. Sanırım kitaplar hangi son ile biterse bitsin aynı histe olacağım çünkü esas derdim kitabın sonuna gelinmiş olması... Nam-ı Diğer Grace ... Karakter, karakterin yaşadıkları, hapishane hayatı, psikiyatrist ile analizi beni çok etkiledi. Okunmaya değer bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Nam-ı Diğer GraceMargaret Atwood · Doğan Kitap · 2017541 okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.