Böylesine dolu dolu, güzel, heyecan verici kitaplar okuduğum zaman kitabın sonuna gelince bir hüzün, hayal kırıklığı yaşıyorum. Sonunun yüzeysel ve oldu bittiye geldiğini düşünüyorum. Sanırım kitaplar hangi son ile biterse bitsin aynı histe olacağım çünkü esas derdim kitabın sonuna gelinmiş olması...
Nam-ı Diğer Grace ...
Karakter, karakterin yaşadıkları, hapishane hayatı, psikiyatrist ile analizi beni çok etkiledi. Okunmaya değer bir kitap olduğunu düşünüyorum.