Puan vermedi·414 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mart 2019 00:48 Bir aydır elimde bu kitap ne kadar çok şey yaşadık birlikte;
Hamileyken okumaya başladım(ağız tadıyla okuyacağım son kitap olduğunun farkında olarak),ufak ufak sancılarım başladığında da elimdeydi(o gecenin sabahında doğumhane de olacağımdan habersiz)
bebeğim uyuduğunda,emzirirken devam ettim , bittiğinde yeri doldurulmayacak bir boşluk hissettim kitaplar en iyi dostlar gerçekten.