Puan vermedi·414 syf.··
Beğendi
·
2019 18. kitabı
·
26 günde okudu
·
Okunma: 07 Mart 2019 00:48
Bir aydır elimde bu kitap ne kadar çok şey yaşadık birlikte; Hamileyken okumaya başladım(ağız tadıyla okuyacağım son kitap olduğunun farkında olarak),ufak ufak sancılarım başladığında da elimdeydi(o gecenin sabahında doğumhane de olacağımdan habersiz) bebeğim uyuduğunda,emzirirken devam ettim , bittiğinde yeri doldurulmayacak bir boşluk hissettim kitaplar en iyi dostlar gerçekten.
Gurur ve ÖnyargıJane Austen · Zeplin Kitap · 201698bin okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.