Okuduğum en ilginç ve sürükleyici kitapların başında yer alıyor. Anlatım tarzı çok güzel. Bir kaç arkadaşıma da hediye aldım kitaptan. Özellik içerisinde bulunan alternatif kurgu çok hoş daha önce bu tarzda yazılan bir kitap okumamıştım. Kendimi film izliyor gibi hissettim.