Puan vermedi·336 syf.····Okunma: 18 Mart 2019 12:12 Aslında su gibi akıp giden bir kitaptı. Ama benim bazı sebeplerden dolayı okuma hızım yavaştı. Şiir ve hayatına giren üç erkeğin hayatları anlatılıyor kitapta. Aslında üç erkek ve Şiir’in ortak noktaları yaşadıkları travmalar sorunlu aşklar ve evlilikler. En büyük darbeyi hep Şiir alıyor. Birin de hamile kalıp bebeğini aldırmak zorunda kalırken diğerinde de ölümün kıyısından dönüyor. Kitapta en sevdiğim şey Nazım Hikmet Can Yücel ve Neşat Ertaş türküleriydi. Okurken alıp götürüyor insanı. Siz bile o dizelerin büyüsüne kapılıyorsunuz. Canan Tan hep en sevdiğim yazarlardan biri olmuştur. Hüzünlü de olsa kitabında ki son beni etkiledi. Sanırım gerçekten bazen bazı şeyler yalnızken daha güzel. Kendinizi iyi kötü ne varsa okurken kaptıracağınız tarzda yazılmış bir kitap. Elinizden akıp gidiyor zaten okurken. Eğer Canan Tan okumadıysanız bu tanışma kitabınız olabilir.