7/10
·112 syf.··
2019 65. kitabı
·
4020 günde okudu
·
Okunma: 20 Mart 2019 01:03
Bu kitabı, 23 yaşında okumuştum. Rahatlıkla okunabilecek ve fazlasıyla ders çıkartılabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum. Konu itibariyle kitabı bitirdiğim zaman, söylediğim tek cümle 'Meğer annem haklıymış' oldu. Bu o dönemde annemin gözünden, kendime bakma isteği uyandırdı. Empati ! Bir gün her kadın anne olacak. Tüm bunları düşündüğüm zaman, o dönemde anneme karşı bir çok davranışı değiştirmemi sağlayan bir kitap oldu. Şu an okusam ne hissederdim bilmiyorum, ama o dönem güzel şeylere vesile olduğu kesin... Konu itibariyle, çok daha iyi bir anlatıma sahip olabilirdi diye düşünmekle birlikte, çoğu kişiye ders verici nitelikte olduğunu düşünüyorum.
Meğer Annem HaklıymışZeki Kayahan Coşkun · Karakutu Yayınları · 2017564 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.