Kinqin bu əsəri süjet xəttinə görə digərlərindən fərqlənir. Adətən Kinqin əsərlərində zaman-məkan modeli pozulur. Yazıçı təmamilə müxtəlif yerlərə istədiyi şəkildə keçid edir, gözlənilməz şəkildə müxtəlif qəhrəmanların keçmişindən gələcəyinə sıçrayır. "Rita Heyvort və Şouşenkdən qaçış" povestində isə bu modeli müşahidə etmirik. Hadisələr qapalı sahədə, həbsxanada baş verir və bədii zamanla fiziki zaman bir-birinə təmamilə uyğun gəlir. Həbsxana divarlarının "xaricində" müharibələr gedir, prezidentlər, estrada, kino, musiqi ulduzları dəyişir, hər şey eyni rəngdə, yeksənəq və darıxdırıcıdır. Dəyişən sadəcə məşhur ulduzların plakatlarıdır. Belə plakatlardan biri - Rita Heyvortun çimərlik geyimində olan plakatı - Endi Düfresnin kamerasında divara yapışdırılıb.
******
Yazının tamamı burda... ceylanmumoglu.com/article/stiven-...