·384 syf.····Okunma: 14 Mart 2019 14:00 #kitapyorumu
#Nar
Bir gün alışveriş esnasında marketin raflarında NAR’ı gördüğümde çok dikkatimi çekmişti. Sonrasında bir arkadaşım okumak istediğimi öğrenince bende var okuyabilirsin dedi. Öylece başlamış oldum NAR’a....
Büyük bir heyecan, güzel bir beklentiyle başladığım kitap benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Kitabın içeriğinde geçen uygunsuz sözcükler, argo konuşmalar beni öyle rahatsız etti ki.
Bu tarz yazılınca ben çok üzülüyorum.
Kitaplar bizlere ışık olmalı, bizleri aydınlatmalı.
Görüyorum ki her kitap aydınlatmıyor.
Gelelim NAR’ın konusuna ;
Karakterlerimiz Çınar Duman ve Balın İmge aynı evi paylaşmaktadırlar. Okudukları üniversitenin yaz tatilinde vermiş olduğu bir ödev için şehir dışına çıkarlar. Ekip olarak gidilen yerlerde Çınar ve Balın’a gizemli mesajlar gelmektedir. Gizemli mesajlar Çınar ve Balın’da merak uyandırıyor. Kimin gönderdiğine dair şüpheyle yaşıyorlar.
Ve kitap bu gizemli mesajların kimin tarafından gönderildiğinin bilinmemezliğiyle bitiyor.
Ben merakıma yenik düşerek 2. kitap Bal’ı okuyorum. Aynı hayal kırıklığı devam ediyor benden söylemesi...
Kitapla kalın