·148 syf.····Okunma: 25 Mart 2019 23:10 Toplama bir kitap olduğunu bilmeden almıştım. Okumaya başladığım zaman biraz hayal kırıklığına uğradım. Yarı ve kısa hikayeler, şiirler ve makaleler benim tarzım olmadığı için beni pek sarmadı. Fakat Sabahattin Ali’nin hayata bakış açısını bi nebzede olsa bana gösterdiği için okuduğuma pişman değilim.