"Şunu da iyi belle: Benim için çok mühim olan, sana aşık olmak veya aşık olmadığımı bağırıp yırtınmak değildir. Aslolan, seni kırmamak, üzmemek, kaybetmemektir. Anladın mı canım?" . Ahmed Arif Nasıl bir naiflik bu güzel adam.
1000Kitap
·1 alıntı·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.