Rûberû
@rberu · 7yıl
Takip Et
"Şunu da iyi belle: Benim için çok mühim olan, sana aşık olmak veya aşık olmadığımı bağırıp yırtınmak değildir. Aslolan, seni kırmamak, üzmemek, kaybetmemektir. Anladın mı canım?" . Ahmed Arif Nasıl bir naiflik bu güzel adam.
1000Kitap
9 beğeni
·
1 alıntı
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap