Canınız basit bir aşk hikayesi istediğinde linda howard okuyabilirsiniz. Ama bu kitabını ben sevmedim. Sürekli kavga eden iki ergenden hallice yetişkin insan zor şartlar yüzünden bir kaç günü birlikte geçirir ve büyük aşk doğar. Çok basitti. Artık böyle kitaplardan keyif alamaz oldum.