·227 syf.····Okunma: 20 Ağustos 2015 00:00 Çok amatörce kaleme alınmış, yazarın bile yazarken heyecanlandığını düşünmediğim, kaba olmazsa zaman kaybı olarak nitelendirebileceğimiz kitaplardan... Başı aynı sonu aynı kitabı bitirince '' Ee, yani ne oldu şimdi?'' diyorsunuz. sonuç olarak bir arpa boyu yol bile gitmemiş oluyorsunuz...