·247 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mart 2019 10:42 Günümüzden 500 yıl sonrasını anlatan bir kitap. 1950 liler de radyonun yerini siyah beyaz televizyonların aldığı ,basit kurgulanmış programların ve dizilerin ilgiyle izlenmesinden yola çıkarak yazar o yıllarda bu kitabı yazmış. O dönemin gözlemlediği sosyal sorunlarını da kitabında ustaca yer vermiş. Kitap akıcı bir olay örgüsü yok hatta kopuk bile buldum bazı bölümleri ama öngörüsü güzeldi. Günümüzden 60 küsur yıl önce yazılmasına rağmen bugünü görebilmesi beni şaşırttı. İtfaiye birimini arayarak kağıdın tutuşma derecesini sorması ve Fahrenheit 451 denmesi üzerine bunu başlık olarak kullanması da güzeldi :)) Kitap okumayı sevenler bu kitabı okumayı es geçmezler diye düşünüyorum. İyi okumalar.