Bu kadının kitaplarını seviyorum. Beni yanıltmadı yine. Buzlar kraliçesi Monica ve Trent'in hikayesi. Hikayemiz Mo'nun sınır tanımayan hemşirelere katılmasıyla başlıyor. Trent ise küçük bir helikopter filosunun sahibi. Karşılaştıkları ilk andan birbirlerine çekiliorlar ama Mo buz kraliçesi olduğu için kendini geri çekiyr. Ama Trent buna izin vermiyor. Tam işler yolunda derken bazı olaylar oluyr ve sıkıntılı günler başlıyor. Gerisi kitapta :) ben sevdim bi kaç saatte güzel vakit geçireceğiniz kitaplardan. Bu yüzden okuyun ve de okutun ;)