·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Nisan 2019 21:02 Kitabın içine girebilip, zavallı Werther olursanız, aşkın en saplantılı haline ve ızdırabın en korkunç haline tanık olabilirsiniz... Goethe bu kitabında intihar güzellemesi yapmış resmen, haklılığını göstermek istercesine acısını resmetmiş...
Son okuduğum iki kitap da, Aşklar nasıl da güzel anlatılmış... Galiba yanlış yüzyılda yaşıyoruz, duygular dahil herşeyin çarçabuk tüketildiği lanet bir yüzyıl...