·48 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Nisan 2019 10:56 19.yy da yazılmış bir çocukluk hikayesi daha doğrusu hayat hikayesi.Bu kısa ve tek nefeslik hatıra kitabı herkesin kendi içindeki çocuktan bir tutam bulabileceği duygularla doldurulmuş.Ölüm ,sevgi,çocukluk aşkı,yaramazlıklar ,aile hayatı,aile büyüklerinin davranışları,abi kardeş bağ .....vb. kısa ama etkili hatırada geniş duygular işlenmiş.Çocuklara ve çocuklarla birlikte geçmişte yaşanmış veya yarım kalmış içinizdeki çocuklara okunacak güzel bir eser.