Puan vermedi·404 syf.····Okunma: 06 Nisan 2019 17:20 Okumayı yenice bitirmiş olduğum sevgili kitabımın Kendisi çocuk kitabı görünümlü çocuk+yetişkin kitabı. Sanırım bu tarz kitap okumayalı çok zaman olmuş. Ve ben fazlaca özlemişim böyle içimi ısıtan kitaplar okumayı. İçeriğinden fazla bahsetmeyeceğim fakat dilinin çok akıcı olduğunu ve kitabın sizi içine çektiğini söyleyebilirim. Minik Will ile birlikte duygu istasyonlarına uğrayan bir trenin küçük bir vagonunda yolcuydum sanki. Yanıbaşında gibi hissettim kendimi. Bazen o küçücük bedenine sarılıp onu teselli etmek yaralarını sarmak istedim. Bazen önünde diz çöküp gözyaşlarını silmek istedim.. Bazen o çocuk yüzündeki tebessümüne ortak oldum.. Sevgisizliğin , hele de anne şefkatinden yoksun olmanın meydana getirdiği acıları ve sevginin iyileştirici gücünü ben de hissettim ve yaşadım sanki okurken.Yeryüzündeki tüm çocukların yüreklerine öpücükler kondurup "siz değerlisiniz ve sevilmeye en layık olanlardansınız" demek istedim.. Sevgii.. Ne büyük şifaa. Koşulsuz sevilmek nasıl da yaralara merhem.. Kitap bittikten sonra aklıma "Birbirinizi sevmedikçe iman etmiş olmazsınız." hadis-i şerifi geldi çokça. Daha farklı bir şekilde fehmettim bunu kalbimin derinliklerinde.. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bu şahane kitabı tanımama vesile olanlara çok teşekkür ediyorum. Keyifli okumalar.