Akış
Gönderi Oluştur

Gönderi

SEVGİLİ GÜNLÜK :))
7 NİSAN 2019 PAZAR Hiçbir kuvvetin beni o saatte uyandıramayacağı bir saatte uyandım bugün. Sabah saat altı, güneş denizin üzerinde ufak ufak kızıl ışıklarını uzatmış. Heyecanlıyım. Günler öncesinden başlamıştı heyecanım zaten ama sona yaklaştık ya arttıkça arttı bu. Ne için mi bu heyecanım, olup olanı Giresun'a gideceğim. Şuradan şurası! 😅 Fakattt nedenine gelince her şey değişiyor. Aylarrr öncesinden başlayan bir dostluğun tatlı mutluğunu yaşamaya diyeyim ben. 😊 Nerede kalmıştık heh uyanmıştım en son, sonra hızlıca hazırlanıp otobüsü beklemeye indim. Geldi ve başladık adım adım güzel bir insana gitmeye.. Yoldur bu çabuk geçer ya geçti de. İndim Giresun otogarda beş dakika bile beklemeden geldi benim canım insan.. ❤️ O kim miydi, o benim canım küçüğüm
Melikee
Onunla öyle güzel bir gün yaşadım ki, ben yazayım okumak isteyen buyursun gelsin 😊 İlk olarak aç karnımızı doyuralım dedik ve bir kahvaltı masası kurduk kendimize, yeyip kendimize gelince bıraktım kendimi küçüğümün planlarına. Dedi ki Giresun Kalesine gidelim orada ortam da güzel manzara da. Ama bende şans var mı, YOK! Etraf sisten duman altı. Fakat o bile güzeldi diyerek krizi fırsata çevirdik bakınız.. 😊 i.hizliresim.com/7ajmlv.jpg Bulutların üzerindeydik diye sizi kandırıyoruz. 😄 Ve ardından kale çevresini dolandık etraf bir sürü papatya bir sürü sarı çiçek, çiçek görmeye dayanamayan ben bi sürü kopardım onlardan. Şehri seyirlik bir yer bulup oturduk biraz, nasıl tatlı bir muhabbetti öyle!. i.hizliresim.com/V9jpZV.jpg Kitaplar da küçüğüme çam sakızı çoban armağanı hediyelerim. 😊 Vakittir akıyor gidiyor, hele ki mutlu zamanlar daha çabuk geçiyor oradan kalktık ve turlamaya devam ettik ve bir takıcı, bugünü hep hatırlamak ona somut bir anlam taşıması açısından orayı da boş geçmedik buyurunuz.. 😊 i.hizliresim.com/WqjWA2.jpg Uğur böcüğüü en sevdiğim. 🤓 i.hizliresim.com/JZjdro.jpg Onlar şimdi kitabım arasını süslüyor. 😊 En son baktık ardı arkası gelmiyor dedik yavaş yavaş şehre inelim, inerken baktık mekan oldukça güzel eh çay içmeden olmaz devirdik 3-5 bardak çay, canınıza şifa i.hizliresim.com/MVj99N.jpg Oradan da kalkınca, günün en unutulmazlarını yaşayağımız yere gittik, Küçüğümün çok çok sevdiği Aynur Abla'sının yanına, birazda açız yemek yemeye. Hani derler kaynanası severmiş, bizim iş de öyle oldu. Gittik baktık ki yemek hazır. Üç yıldır Karadeniz'deyim daha kara lahana yemeği yememiştim nasibim orayaymış ellerine sağlık Aynur Ablanın afiyetle yedik. i.hizliresim.com/QLj1JZ.jpg 😛 Doyduk elhamdülillah O kadar geldik, Trabzon sahilden daha güzel bir sahil görelim diye sahile indik. Vallahi daha güzel! Trabzonlular kusura bakmasın. Sahil deniz kum taş akla ne gelir bunlar olunca tabiii ki taş sektirme 💃💃 Küçüğüm sektiremese de hiç çok çabaladı 😅 Ve deniz kabukları, öyle güzel ki hepsi.. i.hizliresim.com/MVj9E1.jpg Günün bana en farklı gelen tarafıysa bundan sonrası.. Sahilde masa tenisi keyfi 😅 deneyin tavsiye ederim. Hiç aklıma gelir miydi, hayır? i.hizliresim.com/nQ4YgM.jpg Şimdii en sevdiğim bölüme geldim 😅 Sen kalk Adana'dan Trabzon'a okumaya gel oradan Giresun'a gezmeye git sabah 'ciğer' muhabbeti açılsın ve sonra akşam yemekte ciğer olduğu öğren ve davet al gelin yiyelim diye.. Böyle güzel bir rastlantı ben daha görmedim 😅 Küçüğüm sen her ne kadar sevmesen de benim için sevindin ne güzel bir insansın ❤️ Kurulan sofra, daha önce görmediğim insanlar ve belki de bundan sonra da rastlaşamayacağım insanlarla öyle bereketlendi öyle tatlandı ki. Hani hayal edin aile boyu iftar sofralarını öyle bir tadı vardı işte 😊😊 Sanki yıllardır aynı sofradan yemek yermiş gibi bir samiyet, sıcaklık, oradaki bizleri kendi evlatlarından ayırmayan Aynur Abla ve Ali Abi.. Siz iyi ki varsınız ❤️❤️ Eh sayılı zaman çabuk geçiyor, bir de baktık ki saate sekiz buçuk, geri dönme vakti. Unutulmaz gün dizilerimin arasına bir yenisini ve hep hatırlayacağım insanlar arasına bir çok insanı katmanın neşesi var içimde. Sevgili Melike'm, canım küçüğüm.. Bu güzel gün için sana ne kadar teşekkür etsem az, aylardan beri hayalini kurduğumuz bu gün kitapların hep iyiliğe ve güzelliğe açıldığının bir kez daha göstergesi oldu bana. ❤️ Ve ve ve bunsuz olmaz artık youtu.be/NZ-Rw2vDJhs Haaa unutmadann topla takımı tayfayı bekliyorum bir gün benim buraya sizleri 😅😅
46 görüntüleme
Melikee okurunun profil resmi
Yaaa ablaamm, güzel ablam benim, Buraya yazarak bu muhteşem günü ne güzel ölümsüzleştirdin sen. Okurken ve bakarken resimlere biri kez daha bir kez daha yaşadım her şeyi yeniden. ❤ Gece zaten heyecandan uyuyamamak ki vize haftam olmasına rağmen zerre kadar sınavlarımın aklına gelmemesi ve sadece bu güne odaklanmak gibi değişik hislerle başladım güne. Hayat işte kalpleri bir yapan, bugün elleri de birleştirdi. Aslına bakarsan öyle plan falan da yapmadım doğaçlamaydı birazcık dedim anı yaşamalıyız her dakikasına kadar ve iyi ki gelip bu anı çok güzel yaşattın ve dolu dolu geçirttin bana. Sevmediğim o ciğer bile sen seviyorsun diye mutlu etti beni. Aynur abla, Ali abi ve tüm arkadaşlarım seni çoook sevdi inşallah diye şöyle bi geçirdik içimizden ama nasip tıpkı bugünün bir kaç gün içinde nasip olması gibi, her ne kadar çok niyetlense de. Sen gittin ve bir çok anı bıraktın bana kitaplarımm, arasına koyduğum senin bana topladığın papatyalar🌼 (Ahh Hirai'yi dinleyerek olanlar hani) uğur böcekli bilekliğim ve baktığımda her yerinde anı bıraktığımız bir Giresun... Ben öyle çok yazmayı beceremem bilirsin bunlar içimdekilerin biraz dışa taşmış hali. Veee ben de Aynur ablada açıp birlikte eşlik ettiğimiz o güzel eseri bırakayım buraya tam olsun. youtu.be/z9OVbpvVYx8 . . . Sen, hem ablam hem kitapp dostumm Hep gell biz seni misafir etmekten çok büyük bir mutluluk duyduk. Nice kitaplı ve mutluluk dolu günlerimize inşallah... ❤
Veee bu güzel günün ardından bir hafta geçer...
Hatche okurunun profil resmi
O güne özlem artar da artar ❤️❤️
1 sonraki yanıtı göster
Melikee okurunun profil resmi
27 Nisan bir melek doğar♥ Ablammm, güzel yürekli kitap dostum, Geç de olsa çıkardı senin gibi bir güzelliği karşıma Mevla'm. Benim hiç ablam olmadı belki ama sen benim canımdan bir parçam oldun. Çoook sevdim çook öyle basit değil. Doğum günün kutlu olsun birlikte nice yıllarımız olsun, bu dostluk hiç bitmesin seni çooook seviyorumm ❤❤❤
Hatche okurunun profil resmi
Nice yıllarımız küçüğüm nice nice zamanlarımız musmutlu geçen.. ❤️❤️ Çok çok teşekkür ederimm 🎈🎈
4 sonraki yanıtı göster
Melikee okurunun profil resmi
Bı yorum daha ekleyeyim o zaman bu güzel gün anısına.İyi ki doğdun Melek yüzlüm,İki yıl geçmiş bak artan sadece özlem değil,sevgin deee❣️
Hatche okurunun profil resmi
Teşekkür ederim Küçüğüm ❤️😊 Sevgimiz heep artıyor. Ve bu sevginin sonu yine buluşmak olsun inşallah 🙏
1 sonraki yanıtı göster
Asyalog okurunun profil resmi
Çok güzel :) hiç kıskanmadım ki :/ mutluluğunuz daim olsun. Sevgiler :))
Hasan Börek okurunun profil resmi
Çok İyi Ya.
Yorum yapabilmeniz için giriş yapmanız gerekmektedir.