Kitabı bitirdiğimde güzel buldum. Ancak gerek kültür, gerek yaşam şekilleri ile çok uzak olduğum için ilk ciltte pek empati kuramadım. Dostoyevskiyi büyük yazar yapan şey karakterleri işleyişi, siyasi ve sosyal yapıya bakışı, işleyişidir. Kitaptaki bu öğelerin bana uzak olmasından dolayı ancak konusunu beğenebildim. Eksiklik bendedir kesinlikle yazarı kötülemiyorum.